مجله آموزشي روش هاي نوين كسب درآمد

مجله آموزشي روش هاي نوين كسب درآمد

آموزش رايگان انواع روش هاي كسب درآمد از اينترنت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 2292
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

همكاري در فروش


 

همکاری در فروش یا بازاریابی پورسانتی چیست؟

شاید شما هم اصطلاح افیلیت مارکتینگ Marketing Affiliate یا بازاریابی پورسانتی و همکاری در فروش به گوشتان آشنا باشد. به کمک سیستم‌های همکاری در فروش، شما می توانید به درآمدهای عالی برسید؛ اما چطور؟ همکاری در فروش یعنی شما می توانید درآمد خودتان را از زمان و مکان جدا کنید، یعنی از هرجای دنیا در هر زمانی بتوانید کسب درآمد کنید. شاید از خودتان بپرسید که آیا از این راه می توان درآمد کافی بدست آورد یا اصلا این مدل کسب درآمد چگونه عمل می کند؟

همکاری در فروش یک روش کسب و کار اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار در فروش را به سود می رساند. یعنی یک رابطه برد برد. (win win) همکاری در فروش همکاری در فروش همکاری در فروش چیست؟ سیستم های همکاری در فروش در اصطلاح انگلیسی Marketing Affiliate یعنی بازاریابی بر پایه میزان عملکرد ”performance marketing based ”که در آن صاحب کسب و کار، پورسانتی را به بازاریابان و همکاران خود در فروش به ازای هر بار خرید مشت بازدید کنندگان از وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود پرداخت می‌کند.

افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش هم برای افرادی که صاحب وب سایت هستند مناسب است و هم در شرایطی که شخص وب سایت ندارد قابل اجراست. به این صورت که بازاریاب شروع به تبلیغ محصول ارائه شده می‌کند و آن را به مشتری ارائه می دهد، بعد از اینکه محصول توسط مشتری خریداری شد، سود بازاریاب به حساب بانکی او واریز می شود.

این کسب و کار مدت های طولانی است که در خارج از کشور انجام می شود، امروزه در ایران هم چنین کسب و کارهایی رونق زیادی گرفته و هم صاحبان کسب و هم بازاریابان از این طریق به درآمدهای میلیونی یا میلیاردی رسیده اند.

در بازاریابی پورسانتی یا همان آفیلیت مارکتینگ ۴ بازیگر نقش اصلی را بازی می‌کنند:

۱- تأمین کننده یا همان صاحب کسب و کار

۲- شبکه بین فروشنده و بازاریاب که امورات – مالی را در این بین انجام می دهد

۳- بازاریاب یا همکار در فروش

۴- خریدار یا مشتری

روش کار با سیستم همکاری در فروش یا بازاریابی پورسانتی:

سیستم همکاری در فروش تنها بر روی انگیزه های مالی برای جذب سفارش از طریق همکار تکیه دارد. این روش کار بسیار ساده است و ادامه به مواردی اشاره خواهیم داشت که این سیستم چگونه عمل می کند؟ خریدار تصمیم دارد محصولی را خریداری کند. او در گوگل سایتی را برای خرید محصول مدنظرش جستجو میکند. سایتی را پیدا می کند و وارد آن سایت جهت خرید می شود (سایت همکار فروش یا پورسانت گیرنده) جهت سفارش بر روی تصویر محصول کلیک می کند خریدار به سایت دیگری از طریق آن کلیک برده می شود (سایت فروشنده) و از طریق آن سایت خرید انجام می شود. تأمین کننده یا صاحب فروشگاه یا همان فروشنده مبلغی را به عنوان پورسانت فروش به حساب بازاریاب واریز می کند.

 

همكاري در فروش
انتشار : ۹ فروردین ۱۴۰۰

برچسب های مهم

فروشگاه
انتشار : ۹ فروردین ۱۴۰۰

چكونه در سه روز 50 ميليون كسب كردم


 

 

 

 

 

سلام دوستان عزیز. کتابی با عنوان برای شما به عنوان هدیه آماده کرده ام. در این کتاب که به صورت کاملا ساده و خودمانی نوشته شده است من به شما می گویم که چگونه در 3 روز 50 میلیون تومان فروش داشتیم؟ این کتاب ارزشمند را به صورت کاملا رایگان می توانید از انتهای همین صفحه دانلود کنید.

در این کتاب به نکات بسیار مهمی اشاره شده است که باعث فروش های بسیار شگفت انگیز برای شما می شود. از رعایت کردن موارد ابتدایی مانند بهینه سازی داخلی سایت تا تبلیغات هدفمند و فروش گفته شده است.

در کسب و کار اینترنتی بعضی وقت ها با رعایت نکات ریزی که اصلا به چشم نمی آید و توسط بسیاری از صاحبان سایت ها نادیده گرفته می شود می توانید فروش های ملیونی در مدت زمان کوتاهی داشته باشید.

به شما قول می دهم با خواندن این کتاب که به صورت یک داستان روایت شده است می توانید کسب و کار اینترنتی خود را در مدت زمان کوتاهی متحول کنید.

چكونه در سه روز 50 ميليون كسب كردم
انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

برچسب های مهم


مجله آموزشي روش هاي نوين كسب درآمد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما